Social Icons

Sunday 11 January 2015

Derma Untuk Mangsa Banjir di Pantai Timur

Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Musibah banjir yang berlaku di Negeri Pantai Timur betul-betul menyentuh perasaan. Ku hanya mampu mengungkapkan kata-kata di sini tetapi mereka di sana lebih lagi merasai penderitaannya.
Kelmarin, kami beramai-ramai membuat kutipan derma untuk mangsa-mangsa banjir berlangsung di Parkcity Shopping Mall Bintulu Sarawak. Anjuran oleh pihak pengurusan bersama dengan persatuan-persatuan dan kelab seperti BPOC dan sebagainya.  Kami pula hanyalah supporting team yang turut menyumbangkan sedikit tenaga sahaja. Syukurlah, semuanya berjalan dengan lancar dan jutaan terima kasih kepada penderma-penderma dari pelbagai kaum yang berada di dalam pusat membeli belah tersebut. Hanya Tuhan yang akan membalas budi kalian.
Selain itu, Bintulu Buskers juga tidak melepaskan peluang untuk turut serta membuat persembahan untuk program kutipan derma ini.
Diharapkan dengan sumbangan yang tidak seberapa ini dapat mengurangkan sedikit beban kepada mangsa-mangsa banjir di negeri Pantai Timur. Diharapkan juga semoga semuanya pulih seperti sediakala dan bersabarlah dengan cabaran dan ujian dari Tuhan. We pray for you.

No comments:

Post a Comment

 

Do you need Translator?

Pelawat


 
UA-58368323-1